Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Πες μου πότε να ξεκινήσω."

Μετάφραση:Tell me when to start.

0
πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


Vas1lisTz

"You say me when to start" γιατί είναι λάθος;

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η σύνταξη του say και του tell δεν είναι η ίδια: λέμε "You say to me" αλλά "You tell me". Επίσης, υπάρχουν γενικά διαφορές στη χρήση τους (γενικά "You say something" ή "You tell someone something") και υπάρχουν συγκεκριμένες φράσεις που λέγονται μόνο με το ένα ή το άλλο. Ακόμη, το tell, ειδικά στην προστακτική, είναι λίγο πιο επιτακτικό, σαν εντολή.

https://www.englishclub.com/vocabulary/cw-say-tell.htm http://www.abaenglish.com/blog/beginner-vocabulary-say-or-tell/

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Με λιγα λογια μετα το tell τι ακολουθει; Το object (me,you,him,her,it,us,you,them); Και μετά το say οτιδήποτε άλλο εκτος απο αυτα;

Με αυτά τα δυο δεν μεταφέρουμε και τον λόγο που είπε κάποιος;

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Όπως το θέτεις, νομίζω ότι ναι. Πιθανόν να επαναλαμβάνομαι αλλά λίγο πιο αναλυτικά:

Μετά το tell ακολουθεί είτε a) αντωνυμία (έμμεσο αντικείμενο) + η φράση που είναι το άμεσο αντικείμενο του ρήματος ή b) ιδιωματική έκφραση, πχ "telling lies", που συντάσσεται αποκλειστικά με αυτό.

Tell:

  • a1) I told her that he will join us for dinner.
  • a2) I told him something. Προσοχή! Δεν μπορείς να πεις "I told something", μπορείς όμως να πεις "I told him" (πχ. "He didn't know so I told him.")
  • b) Εκφράσεις που συντάσσονται μόνο με το tell, στο 2ο link από πάνω και εδώ http://idioms.thefreedictionary.com/tell (ναι, είναι πολλές)

Με το say ακολουθεί είτε a) φράση που είναι δευτερεύουσα πρόταση και άμεσο αντικείμενο του ρήματος, είτε b) πρόθεση to + αντωνυμία ως έμμεσο αντικείμενο και META η φράση που είναι άμεσο αντικείμενο ή c) λέξη όπως το "something" που συντάσσεται αποκλειστικά με αυτό.

Say:

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Ευχαριστω! Με τον καιρο σιγα πολλές πληροφορίες! Είμαι και δυσλεκτικός και μου φαίνονται κινεζικα

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια