1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona má talíře."

"Ona má talíře."

Překlad:She has plates.

October 23, 2015

6 komentářů


TrollHD

Nemělo by být : She has GOT plates? Takhle jsme se to učili ve škole! :-o


Nemesis_NaR

Tady je to trochu jinak, než jak tvrdí většina českých učebnic angličtiny. Fráze "have got" je britská (v Americe ji moc neuslyšíte), je hovorová a zcela zbytečně vlastně v předpřítomném čase, což např u časové souslednosti způsobuje komplikace. Takže ji doporučujeme nepoužívat, k vyjádření vlastnictví opravdu stačí použít samotné "to have something." Více k tomu bylo řečeno např. v této diskuzi:https://www.duolingo.com/comment/5638567


AlenaMehrl1

Proč ne "a" plates?


TaNlGA

Protoze talire jsou v mnoznem cisle


MartinEnglish23

Proč není před plates"a"


ladavala

Už to tu bylo. Neurčitý člen nikdy (téměř) nemůže stát před podstatným jménem v množném čísle (cars) nebo před abstraktním či nepočitatelným podstatným jménem (love, snow, money).

Více zde: https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.