Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Moje město má metro."

Překlad:My city has a subway.

před 2 roky

9 komentářů


libuska68

ve slovníku je město také town

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ano, town bychom asi taky měli uznat (tudíž připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296) Ovšem "city" se sem hodí víc, protože to už znamená skoro "velkoměsto" (akorát se anglické "city" narozdíl od svého českého ekvivalentu běžné používá).

před 2 roky

widle
widle

Ano, i slovo "town" uznáváme. Buďto byla chyba někde jinde, nebo má sovička dneska slabší chvilku.

před 2 roky

adela.sucha

A nemůže se metro také přeložit jako underground?

před 2 roky

widle
widle

Může.

před 2 roky

Michaela391011

Neni mi jasny clen, proc a a ne the.

před 1 rokem

widle
widle

Protože je to nová informace, o metru se ještě nemluvilo.

před 1 rokem

Chatulov
Chatulov

A proc mi to nevzalo tohle? My town has a tube

před 1 rokem

PavelKinde

Tipuji ze tube je pouze londynske metro, tudiz by mel byt urcity clen a londyn je spise city nez town.

před 1 rokem