Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What color is your cat?"

Μετάφραση:Τι χρώμα είναι η γάτα σου;

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


ftsiouris

το your δεν χρησιμοποιείται και στον πληθυντικό;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Σωστά, δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ "εσύ" και "εσείς" στα αγγλικά. Η κλίση των ρημάτων και οι σχετικές αντωνυμίες δε δίνουν καμία πληροφορία, μόνο από τα συμφραζόμενα φαίνεται αν είναι ενικός ή πληθυντικός.

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Προστέθηκε και ο πληθυντικός! Ευχαριστούμε :)

πριν από 2 χρόνια

Tomvendras

color - colour ποιά η διαφορά

πριν από 1 χρόνο