"The birds"

Překlad:Ti ptáci

October 24, 2015

19 komentářů


duro007

proc nemuzou byt ptaky jako odpoved, dekuji

November 18, 2015

kacenka9

jako, ze bychom u kazdeho podstatneho jmena meli vsech 7 padu??? Tady nic nenaznacuje tomu, ze by ta anglicka veta byla v jinem, nez v 1. pade.

November 18, 2015

janousus

já sem napsal ty ptáci .A nevzalo mi to

January 18, 2016

Nemesis_NaR

Protože to není gramaticky správně. A jinak připomenu - diskuze jsou u vět napořád a pro desetitisíce dalších uživatelů. Měj tedy prosím na mysli, že sem patří jenom dotazy k anglickým větám či překladům.

January 18, 2016

janousus

díky

January 18, 2016

AliceKnoblice

Správně je TI PTÁCI, ne???

February 14, 2016

akalik

Ano, je.

April 13, 2016

OH1182004

nevzalo mi to /ty ptáci/ myslím že by se to mělo počítat jako jedna chyba a tudíž by to mělo uznat

May 9, 2016

jgstcd

Hodnoceni toho, co je hruba chyba a co se da odpustit, nezalezi na nas. To dela program podle svych vlastnich pravidel.

May 9, 2016

OH1182004

aha, to jsem nevěděl

May 10, 2016

Frantik7

Proč ne ptactvo?

November 16, 2016

OH1182004

Protože to jsou dvě odlišná podstatná jména.

December 17, 2017

Boidar2

Proc to v bubline ukazuje 15 komentaru? Ze zajimavosti nakouknu co u tak jednoducheho prekladu je problem. A ono tu nic neni. :(

May 26, 2018

ValaCZE

Nepodstatné komentáře jsou odstraňovány. Tato věta má i s vaším komentářem a mou odpovědí 14 příspěvků, které byste měl mít možnost si přečíst. Nicméně počet komentářů u vět se od jistého "vylepšení" funkcí na forech zobrazuje prapodivně a do reality má daleko.

May 26, 2018

JanVranka1

Mě to uznalo "the byrds" a nic mi to nenapsalo, proč?

June 23, 2019

kacenka9

spise vam to napsalo "pozor preklep", ale uznalo. Mel jste spatne jen jedno pismenko a z vznikly preklep nevytvoril jine, existujici slovo. Kdybyste mist GOOD napsal omylem GOD, system by to vyhodnotil jako chybu, i presto, ze se take jedna o jedno pismeno. GOD je ale existujici slovo. Takze jste mel kliku.

August 15, 2019

Jenda-48

Audio v rychlém je bird, v pomalém birds

July 16, 2019

JanaSovadn

Tak psi - dogs a ,,ti ptáci - the birds , proč ?

August 15, 2019

kacenka9

protoze je tam TI. Tedy urceni. THE. Kdyby bylo zadani THE DOGS, tak by preklad take byl TI PSI

August 15, 2019

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.