"The birds"

Překlad:Ti ptáci

před 2 roky

14 komentářů


duro007

proc nemuzou byt ptaky jako odpoved, dekuji

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

jako, ze bychom u kazdeho podstatneho jmena meli vsech 7 padu??? Tady nic nenaznacuje tomu, ze by ta anglicka veta byla v jinem, nez v 1. pade.

před 2 roky

janousus

já sem napsal ty ptáci .A nevzalo mi to

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože to není gramaticky správně. A jinak připomenu - diskuze jsou u vět napořád a pro desetitisíce dalších uživatelů. Měj tedy prosím na mysli, že sem patří jenom dotazy k anglickým větám či překladům.

před 2 roky

janousus

díky

před 2 roky

AliceKnoblice

Správně je TI PTÁCI, ne???

před 2 roky

akalik
akalik

Ano, je.

před 2 roky

OH1182004

nevzalo mi to /ty ptáci/ myslím že by se to mělo počítat jako jedna chyba a tudíž by to mělo uznat

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Hodnoceni toho, co je hruba chyba a co se da odpustit, nezalezi na nas. To dela program podle svych vlastnich pravidel.

před 2 roky

OH1182004

aha, to jsem nevěděl

před 2 roky

Frantik7

Proč ne ptactvo?

před 1 rokem

OH1182004

Protože to jsou dvě odlišná podstatná jména.

před 9 měsíci

Boidar2

Proc to v bubline ukazuje 15 komentaru? Ze zajimavosti nakouknu co u tak jednoducheho prekladu je problem. A ono tu nic neni. :(

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Nepodstatné komentáře jsou odstraňovány. Tato věta má i s vaším komentářem a mou odpovědí 14 příspěvků, které byste měl mít možnost si přečíst. Nicméně počet komentářů u vět se od jistého "vylepšení" funkcí na forech zobrazuje prapodivně a do reality má daleko.

před 4 měsíci

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.