1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я їм яблучний хліб."

"Я їм яблучний хліб."

Переклад:I eat apple bread.

October 24, 2015

37 коментарів


s.garazd

А чому без артикля?


stepanchykmc

Напевно тому, що хліб незлічуваний іменник. Нема такого як півтора хліба...


jZcL12

вас не здивувало “яблучний хліб”


bokryvko

У нас, здається, є пляцок з яблук


megasuperman145

Мене здивувало


3crw3

чому без артикля? поясніть будь ласка


Dmy_S

Узагалі, дуже хочеться знайти перекладача, уважно подивитися йому в очі й розпитати, а що воно таке - "яблучний хліб"? Це - хліб із яблуками? Чи "хліб" із яблук? Напевно, він знає. Просто зобов'язаний знати. Бо стикається з таким явищем регулярно, щоденно. Їсть. На відміну від нього, я взагалі не в курсі: ніколи не їв, не купував, не випікав і навіть реклами не бачив. Підозрюю, що це все-таки хліб, досить специфічний для пересічного українця. А отже тут ми маємо КОНКРЕТИЗАЦІЮ поняття "хліб", причому, дуже конкретну конкретизацію, настільки конкретну, що про неї мало хто чув. Тому просто напрошується артикль. Крім того, навряд чи перекладач зможе з'їсти весь яблучний хліб, напевно, він відламав собі який кавалочок. Один. Або два. Тож поняття стає цілком зліченним. І можна вживати не тільки означений, а й неозначений артикль.


HelgaKo

я так само подумала, поставила артикль the і помилилась((((((


j7tg7

Ти правильно кажеш бо яблучного хліба не буває а є яблучний пиріг


Fanny2202864

Можна памєдліеіє, я запісиваю.


N8133

Я згоден


Oksi_M

Чому не I am eating...?


Canonical.dev

Якщо зустрічається два іменики, то перший виступає як означення другого


hi0NkvRD

Чому без артикля?


l5LG1

Коли хоч сказати: я яблуко... буде I am an apple... А в нас: I eat... навіщо аm?


manedcat

"Чому без артикля " гей тільки мене цікавить що це за яблучний хліб


bazal1

Трошки незрозуміло як перевести яблучний. Не було вправи на це слово


bokryvko

"Перевести" можна когось через дорогу, а в даному контексті Українською буде- "перекласти".


Victor483982

why not apple pie?


s.garazd

Тому, що apple — зареєстрована торгова марка. Інфа 100%!


N8133

А що воно таке цей яблучний хліб? Хтось його їв чи куштував? Будь ласка скажіть?


Sveta337058

"яблучний хліб"? Це як???


jL7R3

Що??? Яблучний хліб????? У перше чую


DiankaCat1

Здається мало бути періх а не хліб


AnnaSuboty

Яблучний хліб???


GameLego

А чому без "a,,


l5LG1

Яблучний яблуко... то в нас українській мові різні слова схожі... в англійський все apple... І коли кажуть apple bread... ясно що про хліб говорять


Misha855428

Чому I eats an apple bread неправельно?...


rB8I5

Тому що замість слова "eats" Повинно бути "eat". Наскільки я розумію!.


j7tg7

Я писала і зробила помилку а воно зарахувало braed


Ole66

Який це яблучний хліб? Що за маразми?


Sofia546126

А чому eat, а не eating?


wFHI17

Ми не ставимо артиклі перед незлічувальними словами. Я запам'ятовував так: Все що ріжеться, лється, сипеться + є деякі виключення (небо, повітря).... МИ НІКОЛИ НЕ СТАВИМО АРТИКЛІ.... Запам'ятайте... ріжеться, лється і сипеться.


J6Dn

Яблучний хліб?! Хм...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати