"He pays."

Překlad:On platí.

October 24, 2015

7 komentářů


DigiDigi2

Muzete mi prosim nekdo vysvetlit proc je tam he plays vzdyt proc by tady byl pritomny cas prosty.predem dekuji


kacenka9

Protoze on treba pravidelne plati za nase obedy. Kazdy den.


LucinkaXD

Ke to he pays protože he a she je třetí osoba takže je na konci s navíc.


JakubKaba

(He) je snad třetí osoba , ne?


Margaretka33

Áno, tretia osoba, preto je v slovese "s" na konci (pays).


Etzotic_love

Jako pays znamená pláti nebo plati peníze nevim jak :?


ZdekaSchoo

pays=platí, ne pláti ani plati peníze, plati peníze se neříká, když tak platí penězmi, ale to by bylo he pays with money nebo platí hotově he pays in cash

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.