1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nacházíme jídlo."

"Nacházíme jídlo."

Překlad:We find food.

October 25, 2015

12 komentářů


Marian348349

Proč mi Duo neuznalo meal? To je přece také jídlo a ze zadání není možné vyčíst jak autor myslí zadání. Jako obživu v útulku, potravu v pralese, či co. Nebo nám dá někdo každé ráno talíř před dveře? Jak tohle rozklíčovat? Děkuji.


Eva920054

Eva také mi neuznali meal


ladavala

Už to tu bylo. "Meal" je počitatelné a musí mít člen.


MartinBobr1

Proc zde nemuze byt we explore. ?


Nemesis_NaR

Protože by to bylo, že "Zkoumáme jídlo."


Lucie12517

Je to we are finding!!!!!! Máte to špatně


Filomena.Prvni

Nejspíše lze obojí - dle kontextu (jenž zde chybí). V této lekci ještě neznají študenti gerundia.


ladavala

"We are finding food (nebo a/the meal)" je uznáváno. Prostý přítomný čas bez kontextu je také správně. "Pravidelně každý den nacházíme jídlo."


Daku_

Proč ne We find meal?


KlaraPalickova

Protože meal je počitatelné např. U mc Donald's si objednáte jeden Happy meal, tzn. nějaké hotové jídlo, další počitatelné Dish, course. Nepočitatelné je food protože má znamenat obecně potravinu, nebo nějaké typické jídlo jako je jablko.


Miro.Loki

A prečo nemôže byť "We find A food."?


kacenka9

protoze jidlo 'food' je nepocitatelne. Food znamena jidlo ve vyznamu potraviny. Nachazime dvoje potraviny nejde ani v cestine. A pred nepocitatelnymi podstatnymi jmeny nemuze byt neurcity clen.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.