Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nacházíme jídlo."

Překlad:We find food.

před 2 roky

12 komentářů


reklanka

V jednej vete som dala We find a food. Bolo zle,lebo nie a food, ale meal. Teraz som dala meal, a znova zle, ze food. Tak uz som magor.

před 9 měsíci

adamek12

Food je taky správnē nebo ne

před 7 měsíci

MartinBobr1

Proc zde nemuze byt we explore. ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože by to bylo, že "Zkoumáme jídlo."

před 2 roky

MiroNoakj
MiroNoakj

A prečo nemôže byť "We find A food."?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze jidlo 'food' je nepocitatelne. Food znamena jidlo ve vyznamu potraviny. Nachazime dvoje potraviny nejde ani v cestine. A pred nepocitatelnymi podstatnymi jmeny nemuze byt neurcity clen.

před 2 roky

cincilka1

Já jsem tam taky dala We find a food

před 2 roky

mumiert

Meal je taky nepočitatelné, nebo jak to tedy je.

před 1 rokem

Daku_
Daku_

Proč ne We find meal?

před 1 rokem

KlaraPalickova

Protože meal je počitatelné např. U mc Donald's si objednáte jeden Happy meal, tzn. nějaké hotové jídlo, další počitatelné Dish, course. Nepočitatelné je food protože má znamenat obecně potravinu, nebo nějaké typické jídlo jako je jablko.

před 8 měsíci

Lucie12517

Je to we are finding!!!!!! Máte to špatně

před 9 měsíci

Filomena.Prvni

Nejspíše lze obojí - dle kontextu (jenž zde chybí). V této lekci ještě neznají študenti gerundia.

před 5 měsíci