"Je mladý, ale má zkušenosti."

Překlad:He is young but has experience.

October 25, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


LetitiateT

Je chybou napsat "He is young but he has experiences"? Proč?


LucieHavls

Experience is uncountable noun (work experience) but in meaning of memories we use experiences (countable noun)


jgstcd

I'm not sure whom you mean by "we", but if you're referring to English speakers then we don't use experience in the sense of memories at all. The meaning here is "the knowledge or skill acquired by a period of practical experience of something, especially that gained in a particular profession", which is indeed uncountable.


Alchamei

Není experience ve smylu zkušeností jen v jednotném čisle?


Alchamei

Teď když vidím správný překlad, tak ani nevim proč se ptám, když je to i podle článku správně. :-D Ale díky za odkaz.


Vaclav_Fort

Lze take "He's young, but experienced?" Dekuji za odpoved.


StandaBe

Také jsem to použil (bez čárky před 'but', protože se tam nepíše; Duolingu je to však jedno), ale neuznáno. Významově je to dle mého názoru totéž, ale doslovně to znamená 'ale zkušený', ne hnidopišsky 'ale má zkušenosti'.


jardanovk

Pri prekladu z cestiny mi nabizi jako spravne dve moznosti jednotne a mnozne cislo, ale spravne by to melo byt jen to jednotne..zkusenosti jsou nepocitatelne.zazitky mohou byt v mnoznem cisle ale zkusenisti ne. nebo jsem to z clanku na helpforenglish prohodil?


jgstcd

No, nevim zda bych s vykladem na helpforenglish uplne souhlasil, ale tady rozhodne ma byt nepocitatelne a proto v jednotnem cisle. Verzi s mnoznym cislem odstranim i z vedlejsich prekladu.


OndrejUK

Ja jo, ten cesky vyklad odpovida vykladu ucitelky anglictiny v UK.


Pajl8

Proč zde není v druhé větě he was, ale jen but was experience? Vždyť se stále učím, že to nelze, zájmeno se v AJ vždy používá.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.