1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What does our child have?"

"What does our child have?"

Переклад:Що є у нашої дитини?

October 25, 2015

16 коментарів


OlenaShaba

"Що у нашої дитини є?" також правильно


yaschukoff

"Що є в нашої дитини?" також правильна відповідь


mIRq270332

В мене теж не прийняло правильну відповідь


xIAm5

Does і our,як зрозуміти їх переклад?


AndrewLashchenko

Does допоміжне слово в present simple, а our - наш


ReiMiller

Що має наша дитина? - так само правильно.


Msb610

Our не чути зовсім, навіть носії мови у цьому прикладі не почують правильно. Невже не можна чітко записати речення?


kosmichnyi

Чому child have a не child has?


Helen_Popadiuk

Have, тому що перед цим стоїть does. Якщо б не було does, тоді has


malibu463065

"Що є в нашої дитини?" граматично правильно. Не обов'язково потрібно ставити "у нашої дитини" , можна і "в нашої дитини". А програма рахує це за помилку


oEc15

Чи може бути "What our child have?" ?


SerhiiSorokin

На мою думку, можна і так, проте, в такому разі, не have a has. І означати це буде: що наша дитина може мати взагалі? А в прикладі питання: що наша дитина вже має. Начебто так, проте я не впевнений. Я лише вчуся.


Nika115826

Мені почулось не does a is


OlexZi

чому does? адже does тільки для he she


Aleksandr256468

Чому не можно сказати "що наша дитина моє"

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.