"She is a woman."

Переклад:Вона - жінка.

3 роки тому

10 коментарів


UlianaKozyr

Ну бо вважається правильно Вона жінка.

2 роки тому

Denys05kh

Так я теж так вважаю .

2 роки тому

SpK811

Нет с чего ти взяла

2 роки тому

oleksandr9908

А чому не "Вона є жінка" ?

3 роки тому

Gvyntyk

тому що українська дозволяє обійтися без дієслів, а англійська - ні

2 роки тому

Gvyntyk

Який дурбелик поставив мені мінус? Є дієслова дій, а є дієслова стану, як в даному випадку.

2 роки тому

tu.8zPhL6tbk0YJb

Я написала вона жінка і баг помилка ?

2 роки тому

o9gs1

Вона жінка. Це точно боя знаю англійську

2 роки тому

H81r

И я так думаю

2 роки тому

GameLego

У мене не приняли хоч я правильно написав

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.