Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She is a woman."

Переклад:Вона - жінка.

2 роки тому

16 коментарів


UlianaKozyr

Ну бо вважається правильно Вона жінка.

2 роки тому

Denys05kh

Так я теж так вважаю .

1 рік тому

SpK811

Нет с чего ти взяла

1 рік тому

87Dt1

С чего я взял што ти імеєш віду?????

6 місяців тому

87Dt1

З

6 місяців тому

oleksandr9908

А чому не "Вона є жінка" ?

2 роки тому

Gvyntyk

тому що українська дозволяє обійтися без дієслів, а англійська - ні

2 роки тому

Gvyntyk

Який дурбелик поставив мені мінус? Є дієслова дій, а є дієслова стану, як в даному випадку.

1 рік тому

tu.8zPhL6tbk0YJb

Я написала вона жінка і баг помилка ?

1 рік тому

o9gs1

Вона жінка. Це точно боя знаю англійську

1 рік тому

H81r

И я так думаю

1 рік тому

GameLego

У мене не приняли хоч я правильно написав

7 місяців тому

SergiyMarc

Декілька завдань тому було "She is a girl " - Коли вона встигла?

1 рік тому

tB5n1

Не було варіанту Вибору вона

1 рік тому

KdRE11

Правильний переклад"вона є жінка"

1 рік тому

jcJr2

Вона жинка

2 роки тому