1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She is a woman."

"She is a woman."

Переклад:Вона - жінка.

October 25, 2015

16 коментарів


UlianaKozyr

Ну бо вважається правильно Вона жінка.


Denys05kh

Так я теж так вважаю .


o9gs1

Вона жінка. Це точно боя знаю англійську


tu.8zPhL6tbk0YJb

Я написала вона жінка і баг помилка ?


FFFRUKT

Нет с чего ти взяла


H81r

И я так думаю


wzNo8

І що воно від мене хоче? Вона - жінка. Вона є жінка. Вона жінка. Не приймає ніяк. Що з великої літери "вона", що з маленької, що з крапкою, що без...


oleksandr9908

А чому не "Вона є жінка" ?


Gvyntyk

тому що українська дозволяє обійтися без дієслів, а англійська - ні


Gvyntyk

Який дурбелик поставив мені мінус? Є дієслова дій, а є дієслова стану, як в даному випадку.


dBV36

Так теж можна не рохує як помилка


Y9ah2

Вибиває помилку на правильну відповідь. She is a women. пиши помилку і правильна відповідь така ж.


PerunBolt

"Вона є жінка." також є правільно і граматично.

Треба повідомити адмін.


Yaroslav205650

Вона не казала жінка


5bxn4

Я написав вона з малої букви і все неправель


ljWV845600

Я вже 10 раз пишу правильно,а вибива «помилка». Скоріше за все баг

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.