"She does not have enemies."

Překlad:Ona nemá nepřátele.

October 25, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Stepanka1301

A proč není před enemies člen? Dala jsem ho tam a je to špatně.


_.denca._

Protože je to mn. číslo


TaNlGA

Pokud jsi dala clen an tak je to spatne proto ze je to mnozne cislo. The je spatne proto ze to neni ani v zadani


mkmk84

proč je to zformulované takto a ne jednoduše: "She has not enemies"?


jgstcd

Otazky a zaporne konstatovani se slovesem "have", pokud neni samo pomocnym slovesem, se formuluji s pomocnym slovesem "do". Verze bez ni preziva v nekterych frazich a krajove, ale je znacne na odstup i tam kde zatim preziva.


mkmk84

takže je možné říct: "she has enemises", ale v záporu a otázce takto už ne, tam by muselo být: "she does not have enemies"; "does she have enemies?"?


PegasusCZ1

Akorát v zadání neni otaznik


Petr668678

Jenže ta věta neměla otazník? Ale tečku. Takže bych to taky napsal she has not enemies.


JakubRouba

nemuzu rict: Ona ma protivniky... ?


Nemesis_NaR

No za prvé je nemá, anglická věta je v záporu. Ale s "protivníky" nesouhlasím, to je spíš "opponent". Ne každký, kdo je můj protivník, je můj nepřítel.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.