"She does not have enemies."

Překlad:Ona nemá nepřátele.

před 3 roky

10 komentářů


JakubRouba

nemuzu rict: Ona ma protivniky... ?

před 3 roky

Nemesis_NaR

No za prvé je nemá, anglická věta je v záporu. Ale s "protivníky" nesouhlasím, to je spíš "opponent". Ne každký, kdo je můj protivník, je můj nepřítel.

před 3 roky

MartinKrcma

a co soupeře?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Soupeř" rozhodne neni "enemy".

před 2 roky

Stepanka1301

A proč není před enemies člen? Dala jsem ho tam a je to špatně.

před 1 rokem

mkmk84

proč je to zformulované takto a ne jednoduše: "She has not enemies"?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Otazky a zaporne konstatovani se slovesem "have", pokud neni samo pomocnym slovesem, se formuluji s pomocnym slovesem "do". Verze bez ni preziva v nekterych frazich a krajove, ale je znacne na odstup i tam kde zatim preziva.

před 3 roky

mkmk84

takže je možné říct: "she has enemises", ale v záporu a otázce takto už ne, tam by muselo být: "she does not have enemies"; "does she have enemies?"?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Presne tak.

před 3 roky

Jiskra1

a co: ona nemá nepřítele

před 5 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.