"Ona mluví, zatímco vaří."

Překlad:She speaks as she cooks.

před 3 roky

13 komentářů


Jitka70706

"She speaks as she cooks" - ona mluvi zatimco vari Jak poznam, kdy pouzit while a kdy as? Nebo lze v teto vete pouzit oboji? Predem dekuji.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Asi hlavne praxi. Tady, napriklad, jdou oboje. Mne prijde tady prirozenejsi "while" nez "as", ale nevidim vyznamovy rozdil.

před 3 roky

BonaRu

Označila jsem 1.variantu - 1.She talks as she cooks. Byla vyhodnocena jako nesprávná. Jako jedna ze dvou správných odpovědí byla uvedena věta : She talks as she cooks... Já je vidím jako totožné....

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Jste si jista, ze jste zaskrtla VSECHNY spravne odpovedi? Nemusi to byt jen jedna.

před 1 rokem

KristnaPnt

Přirozenější mi příjde while. As jsem se s takovým překladem ještě nesetkala. Automaticky bych to pak přeložila do češtiny jako Ona mluví jako vaří.

před 2 roky

Poe3Man
Poe3Man

Aj while aj as mi tu sedí.

před 3 měsíci

Honza_U

nelze stejně jako u nás vynechat v 2. větě podmět, pokud je totožný?

před 2 měsíci

Honza239142

She speaks as she cooks mi prijde spis jako ona mluvi jak vari... docela matouci

před 1 měsícem

MarekTyl

proč ne: she is speaking, when is she cooking

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze 'zatimco - behem' je 'while' s tim 'when' by to bylo 'kdyz'. A take pozor, v druhe casti vety mate slovosled otazky.

před 2 roky

Ir.Martina

She talks as she cooks., She speaks as she cooks. Proč je správně i věta se slovesem talk? Nemusí mít sloveso talk u sebe předmět? She talks me/you... Děkuji.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pozor. "She talks me" nebo "she talks you" vubec nejde. Jsou slovesa u nichz se da prekladat cesky 3. pad do anglictiny bez predlozky, ale "talk" mezi nimi neni. Spravne jsou "she talks to me" a "she talks to you." Predmet obvykle tam je, ale nemusi byt.

před 2 roky

Stanislav757552

Jenže tady u této věty - " Ona mluví, zatímco vaří " je ve cvičení označte správný význam ve všech 3. možnostech " talks " a tady jako hlavní překlad je " speaks ".

před 5 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.