1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці черепахи п'ють молоко."

"Ці черепахи п'ють молоко."

Переклад:The turtles drink milk.

October 25, 2015

16 коментарів


6SeV3

The turtles drink milk - "Черепахи п'ють молоко" але точно не "ці черепахи". Ці це буде These, тобто повинна бути одна правильна відповідь а не дві.


greg.mort

Розробники хочуть, щоб означений артикль перекладали як цей/ця/це/ці


6SeV3

для чого плутати людей якщо це не так?


greg.mort

Напевно для того, щоб навчити де вживається означений а де неозначений артикль. Люди, які вивчають англійську на базі мови без артиклів мають з цим хронічну проблему, на власному досвіді перевірено :)


HennadiiKozyr

А як же тоді "this men, ... this houses..."?


greg.mort

'These houses, these men' але 'this house, this man'

Щось ви все наплутали з одниною і множиною :)


HennadiiKozyr

Ок. мабуть Ви праві


greg.mort

Цей/ця/це - this, ці - these. Чому, так часто, початківці плутають цих два слова - я не знаю. Можливо, що причина у тому, як вони вимовляють слово 'this', не рідко чув це як 'зіс/діс' хоча більш наближений варіант мав би бути 'зис/дис', принаймні поки правильно не навчитися вимовляти звук th. Ну а these вимовляється з довгим 'і' - 'зі-іс/ді-іс'.


IgorBilyko

Чому tortoises не правильно?


Nik-man

Це правильно. Можна тиснути кнопку "Моя відповідь має бути прийнята"


MiniMimis

Я пробувала 2 варіанта не подошоо


greg.mort

Яких саме?


yasya90681

Язык интерфейса русский английский язык в словаре не найден в открытых источниках или добавлен нашими пользователями на сайте и в воскресенье в любое время на это письмо потому что я не могу найти у нас все хорошо но только на следующей неделе мы будем рады сотрудничеству в этом видео мы с коллегами и не только между нами и мы сможем получить в итоге мы сделаем все чтобы выйти на


NAAdija

чому this turtles - неправильно???????


iaroslava669

Вмене все правильно ?!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.