Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці черепахи п'ють молоко."

Переклад:The turtles drink milk.

0
2 роки тому

18 коментарів


6SeV3

The turtles drink milk - "Черепахи п'ють молоко" але точно не "ці черепахи". Ці це буде These, тобто повинна бути одна правильна відповідь а не дві.

2
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

Розробники хочуть, щоб означений артикль перекладали як цей/ця/це/ці

1
Відповісти2 роки тому

6SeV3

для чого плутати людей якщо це не так?

0
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

Напевно для того, щоб навчити де вживається означений а де неозначений артикль. Люди, які вивчають англійську на базі мови без артиклів мають з цим хронічну проблему, на власному досвіді перевірено :)

3
Відповісти2 роки тому

IgorBilyko

Чому tortoises не правильно?

1
Відповісти1 рік тому

HennadiiKozyr

А як же тоді "this men, ... this houses..."?

0
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

'These houses, these men' але 'this house, this man'

Щось ви все наплутали з одниною і множиною :)

5
Відповісти2 роки тому

HennadiiKozyr

Ок. мабуть Ви праві

1
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

Цей/ця/це - this, ці - these. Чому, так часто, початківці плутають цих два слова - я не знаю. Можливо, що причина у тому, як вони вимовляють слово 'this', не рідко чув це як 'зіс/діс' хоча більш наближений варіант мав би бути 'зис/дис', принаймні поки правильно не навчитися вимовляти звук th. Ну а these вимовляється з довгим 'і' - 'зі-іс/ді-іс'.

4
Відповісти2 роки тому

MiniMimis

Я пробувала 2 варіанта не подошоо

0
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

Яких саме?

0
Відповісти2 роки тому

NAAdija

чому this turtles - неправильно???????

-1
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

TurtleS

1
Відповісти2 роки тому

romanbbbrr

там немає правильної відповіді !

-1
Відповісти1 рік тому

Roman897568

баг уже дістав

-1
Відповісти10 місяців тому

NNN222537

Не погоджуюсь з перекладом, адже він звучить "Черепахи п'ють молоко".

-1
Відповісти5 місяців тому

Iryna11.08

чому не " This " ???

-2
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

TurtleS

3
Відповісти2 роки тому