1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She asks for an apple."

"She asks for an apple."

Переклад:Вона просить яблуко.

October 26, 2015

7 коментарів


riyko

Не розумію навіщо тут for? Чому не можна сказати She asks an apple?


Nordry

Без "for" за змістом вийде, що ви запитуєте саме яблуко, а не просите його у когось.


Yurassik777

Вона просить яблуко - не поставив крапку - помилка????


Switlana65097

н,і прийняло без крапки


Fb8U1

Там була якась описка, яку Ви не помітили. Перечитуйте написане.


a3wZ10

Чому apple без артиклю "а"?


Fb8U1

An apple. Apple починається з голосного звуку, тому артикль An.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.