Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun iki programı var."

Çeviri:She has two programs.

2 yıl önce

7 Yorum


Alper268772

Onun iki bölümü var ya da onun iki dalı var gibi

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Onun iki programı var." nerede kullanır mı? Üniversitede mı ya da bizinizde?

"Onun iki bölümü var" "She has two departments." demek.

"Onun iki dalı var" "She has two areas of expertise." demek.

Doğru mu?

Belki "Onun iki programı var." "She is majoring in two subjects." (AM) veya "She is taking two programs" (AM) veya "She is taking a joint degree" (BR) demek?

2 yıl önce

nerdjackin

Has yerine have de yazılamaz mı?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo
  • I have
  • you have
  • he has, she has, it has
  • we have
  • you have
  • they have

"she have" değil.

1 yıl önce

BurakKvrak1

Twice gelebilir mi acaba?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Gelemez. "Twice", "iki kere/defa" demek.

1 yıl önce

jameel568370

Has de have gibi iyelik ifade etmezmi

1 yıl önce