1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Je to zajímavý čas."

"Je to zajímavý čas."

Překlad:It is an interesting time.

October 26, 2015

9 komentářů


ZuzanaMaj1

Proč prosím nejde určitý člen? Děkuji.


Radek22971

prosím, stejná otázka, proč nemůže být určitý člen, hovořím-li o konkrétním časovém úseku?


LudmilaHle

Taky jsem dala the a je to chyba :-(


Jiri_P

Me by spis zajimalo proc jde neurcity, cas je obecne nepocitatelny. Ale nejspis se strasne mylim, jen nevim proc. :)


ZuzkaNeFuska

Tajy jsem to dala bez členu, protože je čas nepocitatelný. It is an interesting time. zní prostet divně!


robert326998

Prosím, vysvětlete proč tam je "an" když čas je nepočitatelný...


fildo111

Proč AN a ne A?


Kiki241218

Protože následujíci slovo po neurčitém členu je "interesting" a začíná na samohlásku "i". A taky se tam tá samohláska čte. Pro lepší výslovnost se před samohlásky dáva "an" jako neurčitý člen.


JaroslavTo7

Taky nechápu proč nejde - the

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.