1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like the fall in Brazil."

"I like the fall in Brazil."

Překlad:Mám rád podzim v Brazílii.

October 27, 2015

8 komentářů


HaJY7X

Why is not autumn?


shimmir

Američané říkají podzimu "fall", což je i výstižnější. A Duolingo je je zaměřeno spíš na americkou angličtinu, protože to je jejich projekt...A mluví se o brazilském, tedy americkém podzimu!


[deaktivovaný uživatel]

    Proč není podzim autumn?


widle

    Protože v americké angličtině (která se tu učí) se říká "fall". Ale "autumn" je taky uznávané řešení.


shimmir

    Výslovnost slova Brazil [brizl] je podivná, redukovaná i v pomalé verzi, což nesouhlasí ani s Valentovým slovníkem.

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.