1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is behind you!"

"He is behind you!"

Переклад:Він за вами!

October 27, 2015

6 коментарів


Kaminari_Okami

Кілька слів про переклад "is/are" та його доцільність:

Дієслово "to be" не завжди виступає в ролі є самостійного дієслова. В англійській мові речення має строго фіксований порядок слів:

підмет (subject) + присудок (verb) + додаток (object).

Тому дієслово "to be" у різних формах використовується завжди, але не завжди перекладається. (http://easy-english.com.ua/to-be/)

Те ж саме стосується української мови: є випадки, коли слово "є" є в реченні абсолютно необхідним (виступає у ролі присудка), а є речення, у яких це слово виступає як дієслово-зв'язка (є = бути, стати), яке у теперішньому часі зазвичай не вживається (http://www.linguistika.com.ua/prisudok/skladenii-mennii-prisudok).


Natelianna

він є за тобою- вибило як помилка


ShubalyiOl

Є і знаходиться це не одне і теж саме??


KNO1971

Він є за вами,чому не правильно?


positiveettitude

Оглянувся )


Ihor11325

Вирази "за тобою" і "позаду тебе" мають одинакове значення. Чому не враховується можливість різних формулювань?

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.