1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My mother is a lawyer."

"My mother is a lawyer."

Překlad:Má matka je právnička.

October 27, 2015

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


jardanovk

Moje matka je právník by taky asi mělo být uznáváno ....gender, negender.


TomasK.7

uznavat by se mely obe varianty pravnik/pravnicka


ZbynekVrazel

Myslím, že se tu řeší nesmyslné rozpory, místo toho aby se řešila funkčnost aplikace... Třeba že mi položí 4x za sebou stejnou větu k překladu, přesto že vždy odpovím spravne


mzOWNt

My mother is a lawyerka a basta fidli :) Dělám si legraci. Díky všem, kteří se snaží pomáhat studujícím.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.