"She thought about you."

Tłumaczenie:Ona o Tobie pomyślała.

October 27, 2015

20 komentarzy


Yola448704

She thought about you (yesterday) - Myślała/Pomyślała o tobie/was (wczoraj)

September 8, 2018

magda940580

O was czy o tobie ?

June 21, 2016

Emwue

Jeden pies – angielskie 'you' oznacza za równo drugą osobę liczby pojedynczej(ty – tobie) jak i mnogiej(wy - was).

W „normalnym życiu”, kontekst wyklaruje o kogo chodzi, ale na Duolingo go brak, więc obie opcje są równie dobre. ;)

September 21, 2016

roksana.swiderek

Ona pomyślała o tobie. to jest poprawne zdanie.

March 14, 2016

RomualdToj

Też tak uważam a mi nie zaliczyło!!!!

February 28, 2019

alburd

Zgadza się, zdanie poprawne, zgłoście to.

June 18, 2019

magda940580

Dlaczego o Tobie z dużej litery ?

June 10, 2016

Leszek1969

magda940580 nie wiem dlaczego niektórzy dają Ci minusy. To jest słuszna uwaga. Z dużej litery w języku polskim piszemy tylko wtedy gdy zwracamy się do kogoś bezpośrednio np. w liście, w komentarzu itp., a nie wtedy gdy komentujemy.

March 10, 2019

Darek564183

magda940580 ty wcale nie masz minusów.

May 2, 2019

Asdanel

Wypowiadane zdanie przez lektora, jest niewyraźne i stanowczo, za szybko.

January 4, 2016

ErykLenga

Popieram

January 31, 2018

alburd

Po jakimś czasie można się przyzwyczaić. Cierpliwości ! :-)

June 18, 2019

Iza215247

Popieram. Szkoda też, ze nie ma żadnego tłumaczenia gramatycznego

February 26, 2016

Magdalena350596

Kazdy wyraz powinien byc w tej samej formie. a nie juz z formy osobowej mozna dopasowac ze bedzie dany wyraz bo reszta np. jest w trybie meskim...

June 28, 2017

buskes76

.

May 11, 2018

marek1325

Program da się oszukać. Wystarczy kliknąć w mikrofon a potem w lektora żeby zaliczylo wypowiedź

September 21, 2016

Emwue

No da się… Pytanie tylko, po co? :)

W gruncie rzeczy, nikt cię przecież nie zmusza do nauki angielskiego – edukację zawsze można zakończyć na gimnazjum, a do pracy (na przykład)na kasie w Biedronce, raczej znać Angielskiego nie trzeba – owszem, trochę to węższe perspektywy na życie niżby człowiek chciał, ale to już kwestia wyborów jakie się w życiu podjęło… ;)

September 21, 2016

Yola448704

Oszukiwanie jest, oczywiście, bez sensu, ale reszta Twojego komentarza jest naprawdę nie na miejscu... Z dwojga złego, lepiej oszukiwać samego siebie, niż poniżać innych...

Have it occurred to you that the content of your comment
is discriminatory? It does violate the rules and regulations of Duolingo. Judging people the way you do is not funny at all.

September 8, 2018

robii29

Ona mysli o Tobie tez jest poprawnie!

October 27, 2015

AlicjaMile

Myśli to think, a to jest forma przeszła: thought.

December 12, 2015
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.