"Ta kobieta pije tę wodę."

Tłumaczenie:The woman drinks the water.

3 lata temu

12 komentarzy


amciakpl

Jak zaznaczylam This woman i tam dalej to bylo zle a teraz the woman i dale też źle

3 lata temu

HaniaWarya

The wo!an drins the water

1 rok temu

Tom525506

The water? Dziwne bardzo

11 miesięcy temu

palka601

Nie zrobilam błędu a i tak go oznacza

2 miesiące temu

martiguard

Poprawnie po polsku powinno być: "Kobieta piję wodę"

1 miesiąc temu

Bozen2

Uznał za błąd brak kropki, gdzie w zasadzie na to nie zwraca uwagi

7 miesięcy temu

Apple6661

nie moge rozwiazac

2 lata temu

Andzia373864

głupie

2 lata temu

GrzegorzWo386612

Jak jest ztym ze drinks a nie drink. Drinks to liczba mnoga

11 miesięcy temu

Grafek
Grafek

Do she he it dajesz S np eats

10 miesięcy temu

jas0099

Słabe

3 lata temu

donia1456

Żle poniewarz tam napisali ta kobieta pije te wode a powinno być ta kobieta pije wode

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.