1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він одягнув цю сорочку."

"Він одягнув цю сорочку."

Переклад:He put the shirt on.

October 28, 2015

14 коментарів


riyko

А можна сказати He put on the shirt ?


VadikMicro

Можно, принимает.


KarinaDoro4

А чому дієслово без закінчення -s?


riyko

Тому що минулий час (Past Simple), put неправильне дієслово тому використовується друга форма неправильних дієслів.


vhQO13

Сорочка ж T-shirt


Ilona439588

T-shirt футболка


OksanaP-P

T-shirt це футболка


I.Shev

Чому не можна "He wore this shirt"?


Oleksandr_UA

He put on the shirt. те саме?


Misteros_Kokosos

Чому dress up не приймає?


VNavigator

А чому не можна "He dressed the shirt"?


Andreinlion

ЧОМУ НЕ PUT ON??????????????


Ihor798889

He wore this shirt.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати