Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Які вигоди цієї системи?"

Переклад:What are the benefits of this system?

2 роки тому

5 коментарів


Svitlan-ka
Svitlan-ka

А чому тільки артикль 'of this system'? чому не підходить the?

1 рік тому

MartaDuo13

Одним із значень слова "advantage" є "вигода", тому думаю воно теж тут підходить.

2 роки тому

fish-key

+

1 місяць тому

oleg54327

А чому тільки артикль 'of this system'? чому не підходить the?

5 місяців тому

Mykola999

Доброго дня шановні ! Я так для себе зрозумів і вважав, що це правильний варіант відповіді. Я, надрукував такий варіант - це "What benefits of this system ?" Мені программа відповіла, що це не вірний варіант відповіді. Поясніть будь ласка, по простому щоб можна було зрозуміти, як Ви розумієте коли застосовувати артиклі "are" і "the" в цьому а також похожих випадках ?

1 місяць тому