1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Які вигоди цієї системи?"

"Які вигоди цієї системи?"

Переклад:What are the benefits of this system?

October 28, 2015

13 коментарів


Svitlan-ka

А чому тільки артикль 'of this system'? чому не підходить the?


Tatyana_Ziborova

Тому що забули додати до правильних відповідей цей варіант. І досі не додали.


DdEh10

Та от якраз таких "правильних" відповідей і не треба. Артикль - це артикль і не треба нічого перекручувати. У Дуолінго і без цього недоліків вистачає.


oleg54327

А чому тільки артикль 'of this system'? чому не підходить the?


Dmy_S

What are benefits of this system?
What are the benefits of the system?
What are benefits of the system? -
це неправильні відповіді?


Mykola999

Доброго дня шановні ! Я так для себе зрозумів і вважав, що це правильний варіант відповіді. Я, надрукував такий варіант - це "What benefits of this system ?" Мені программа відповіла, що це не вірний варіант відповіді. Поясніть будь ласка, по простому щоб можна було зрозуміти, як Ви розумієте коли застосовувати артиклі "are" і "the" в цьому а також похожих випадках ?


Dmy_S

are - це присудок, він у реченні є обов'язковим. А ось чому у відповіді вимагається обов'язковий артикль перед benefits, пояснити могли би лише автори цього перекладу, можливо. Але вони, нажаль, передчасно нас покинули.


Fb8U1

Щодо are вже відповіли.

У подібних питальних реченнях, де питання стосується іменника, іменник завжди має означений артикль.


Dmy_S

Я розумію, що вас дістаю )), але... правило щодо "завжди" не підкажете? ;)


Fb8U1

Та нормальне питання.

Правила такого не бачив, хоч і хотів би побачити. Це моє спостереження. Для себе пояснюю так, що у питаннях про іменник він має бути визначеним, бо питання спрямоване на конкретний об'єкт.


MartaDuo13

Одним із значень слова "advantage" є "вигода", тому думаю воно теж тут підходить.


XQvP8

(: Was my idea. of нетреба. А тут треба

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.