1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We eat an apple."

"We eat an apple."

Переклад:Ми їмо яблуко.

October 28, 2015

12 коментарів


OlyaShevts

Ми їмо яблуко


AndrianaProkip

воно мене не чує


tIcH60857

мене не чують. проблеми з налаштуванням?


RomanZal

Ми їмо яблука


grinets-vasyl

Коли an або а означає що однина


..TV2

Вона мене не чує


SnizhanaHumenuk

Ми їмо яблуко


Q8H63

Тому що apple починається з голосної


S2vO2

ми імо яблуко


Liubow6

Чому "яблуко"? Це ж одне для нас? Якщо "МИ ЇМО", то "ЯБЛУКА"


Maya797433

Чому відповідь неправильна?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.