"Παρακαλώ!"

Μετάφραση:Please!

πριν από 3 χρόνια

16 σχόλια


lloukas

You are welcome? = Παρακαλώ;

πριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt

As a reply to " - Thank you! - You are welcome!", In Greek "- Ευχαριστώ! - Παρακαλώ!"

πριν από 2 χρόνια

xnikolouz

Το παρακαλώ δε σημαίνει please? Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος?

πριν από 2 χρόνια

Alexiasss

You are welcome δε σημαινει καλως ορισες?

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
mizinamo
Mod

Όχι συνήθως.

Καλώς όρισες! = Welcome!

(Ευχαριστώ!) Παρακαλώ! = (Thank you!) You are welcome!

πριν από 1 χρόνο

maria62g

Δεν βγάζει άκρη

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Ένας Άγγλος μου είχε μάθει ότι το παρακαλώ είναι "you welcome" αλλά δεν το δέχεται ως σωστό

πριν από 11 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

"you're welcome" είναι το σωστό, όχι "you welcome".

πριν από 11 μήνες

despinasio

Η φραση you are welcome ειναι εκφραση;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ναι, σημαίνει κυριολεκτικά "είσαι ευπρόσδεκτος" αλλά χρησιμοποιείται ως απάντηση στο "Ευχαριστώ".

πριν από 2 χρόνια

MargaritaTsontou

"Please" = παρακαλώ As well as "You are welcome" = παρακαλώ The meaning is the same in Greek. In my opinion, the given answers are misleading!

πριν από 1 χρόνο

PraxitelisElia

Why saying just welcome isnt correct ??

πριν από 1 χρόνο

VSChris1

Γιατί μου τα βγαζει ολα λαθος ;

πριν από 1 χρόνο

PeLa58464

Δεν παίρνει την λέξη

πριν από 11 μήνες

greca284944

Δεν υπάρχει το please

πριν από 11 μήνες

thanos872873

Εμ δεν ειχαι το please

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.