1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Παρακαλώ!"

"Παρακαλώ!"

Μετάφραση:Please!

October 28, 2015

16 σχόλια


lloukas

You are welcome? = Παρακαλώ;


mptmpt

As a reply to " - Thank you! - You are welcome!", In Greek "- Ευχαριστώ! - Παρακαλώ!"


xnikolouz

Το παρακαλώ δε σημαίνει please? Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος?


Alexiasss

You are welcome δε σημαινει καλως ορισες?


mizinamo

Όχι συνήθως.

Καλώς όρισες! = Welcome!

(Ευχαριστώ!) Παρακαλώ! = (Thank you!) You are welcome!


maria62g

Δεν βγάζει άκρη


Ioanna678593

Ένας Άγγλος μου είχε μάθει ότι το παρακαλώ είναι "you welcome" αλλά δεν το δέχεται ως σωστό


mizinamo

"you're welcome" είναι το σωστό, όχι "you welcome".


despinasio

Η φραση you are welcome ειναι εκφραση;


D_..

Ναι, σημαίνει κυριολεκτικά "είσαι ευπρόσδεκτος" αλλά χρησιμοποιείται ως απάντηση στο "Ευχαριστώ".


MargaritaTsontou

"Please" = παρακαλώ As well as "You are welcome" = παρακαλώ The meaning is the same in Greek. In my opinion, the given answers are misleading!


PraxitelisElia

Why saying just welcome isnt correct ??


VSChris1

Γιατί μου τα βγαζει ολα λαθος ;


PeLa58464

Δεν παίρνει την λέξη


greca284944

Δεν υπάρχει το please


thanos872873

Εμ δεν ειχαι το please

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.