"Παρακαλώ!"

Μετάφραση:Please!

October 28, 2015

16 σχόλια


lloukas

You are welcome? = Παρακαλώ;

January 11, 2016

mptmpt

As a reply to " - Thank you! - You are welcome!", In Greek "- Ευχαριστώ! - Παρακαλώ!"

January 11, 2016

xnikolouz

Το παρακαλώ δε σημαίνει please? Μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος?

January 6, 2016

Alexiasss

You are welcome δε σημαινει καλως ορισες?

October 11, 2016

mizinamo

Όχι συνήθως.

Καλώς όρισες! = Welcome!

(Ευχαριστώ!) Παρακαλώ! = (Thank you!) You are welcome!

April 29, 2017

maria62g

Δεν βγάζει άκρη

April 27, 2017

Ioanna678593

Ένας Άγγλος μου είχε μάθει ότι το παρακαλώ είναι "you welcome" αλλά δεν το δέχεται ως σωστό

November 22, 2017

mizinamo

"you're welcome" είναι το σωστό, όχι "you welcome".

November 22, 2017

despinasio

Η φραση you are welcome ειναι εκφραση;

March 20, 2016

D_..
Mod

    Ναι, σημαίνει κυριολεκτικά "είσαι ευπρόσδεκτος" αλλά χρησιμοποιείται ως απάντηση στο "Ευχαριστώ".

    March 21, 2016

MargaritaTsontou

    "Please" = παρακαλώ As well as "You are welcome" = παρακαλώ The meaning is the same in Greek. In my opinion, the given answers are misleading!

    June 19, 2017

PraxitelisElia

    Why saying just welcome isnt correct ??

    June 25, 2017

VSChris1

    Γιατί μου τα βγαζει ολα λαθος ;

    November 8, 2017

PeLa58464

    Δεν παίρνει την λέξη

    November 26, 2017

greca284944

    Δεν υπάρχει το please

    December 10, 2017

thanos872873

    Εμ δεν ειχαι το please

    February 7, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.