1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Which book is yours?"

"Which book is yours?"

Переклад:Котра книга ваша?

October 28, 2015

13 коментарів


SanaUa

як на мене то "з" та "із" - обидва варіанти правильно,тому не варто ставити "неправильна відповідь" за використання "із"


grr240427

Я підтримую!


LewKostyny

Як краще - яка чи котра? Дякую.


0Fp52

Звісно котра година


Ultragrecha

Який уживається в запитаннях, де йдеться про якість чи властивість кого-, чого-небудь або про дату певної події. “Який же він собою? Силач? Борець? Шибайголова? – Звичайнісінький собі чоловік, – відповів Блаженко, хмурячись, – такий, як би й я” (Олесь Гончар), “У якому ж році народився Мономахів онук?” (з газети). Котрий – який саме за ліком? “В котрому вікні він сидів? – знов спитав Микола” (Іван Нечуй-Левицький). Один з кількох; якийсь. “Треба ж усе те оберігати, щоб у такій метушні хтось... не поцупив котрої сулії” (Василь Кучер).


LidaBlazhko

Різниця між "Which book is yours?" та " Which is your book?"


Kvazar4682

Котра книга є вашою? та Котра ваша книга?


R1fH1

Чому в кінці yours закінчення s?


Ultragrecha

притяжательные местоимения имеют две формы: всем известную - основную my, your, his, her, its, our, your, their. и редкую - абсолютную MINE, YOURS, HIS, HERS, OURS, YOURS, THEIRS.

версия my, your… употребляется, когда сразу же идет существительное my PEN, your ROOM… вариант MINE, YOURS употребляется

1) БЕЗ существительного - чтобы избежать его повторения This is not MY pen, MINE is blue. YOUR room is large, YOURS is larger. His car is more expensive than HERS.

2) когда есть потребность ставить рядом два определителя: кто тебе это сказал? - ОДИН МОЙ друг: A friend of MINE. дословно: один друг из моих.

⚡ если же ответить по-простому: кто тебе это сказал? - МОЙ друг: MY friend, то захочется продолжить: что за друг? я его знаю? - да, просто один друг, ты его не знаешь. чтобы избежать таких вот переспрашиваний, мы сразу артиклем «А» даем знать, что ты его не знаешь.

⚡ вариант А MY friend технически невозможен. остается или MY friend + дальнейшие переспрашивания. или же сразу A friend of MINE / YOURS …


LuKovtun

...згадала шкільний урок. Дійсно треба "s" в кінці. Якби я знала англійську мову, то не працювала би в цій програмі)))) Веселого всім навчання і дякую авторам програми


SethDestro

Чується як "pog"? У мене проблеми зі слухом?


BzKZ9

В данному реченні "ваша" вживається для множини чи однини???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.