Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Van wie is het boek?"

Vertaling:Whose book is it?

0
2 jaar gelden

4 opmerkingen


Gamer_17_girl

who's book is toch ook goed??

0
Reageer1 jaar gelden

MarikeSame

Dat betekent dus wiens boek?

0
Reageer11 maanden geleden

marit.d

waarom kan "whose is IT book" niet ?

0
Reageer6 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod
  • it = persoonlijk voornaamwoord - het is een boek - it is a book
  • the = lidwoord - het boek - the book
0
Reageer6 maanden geleden