"Van wie is het boek?"

Vertaling:Whose book is it?

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Gamer_17_girl

who's book is toch ook goed??

2 jaar gelden

MarikeSame

Dat betekent dus wiens boek?

1 jaar gelden

marit.d

waarom kan "whose is IT book" niet ?

10 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod
  • it = persoonlijk voornaamwoord - het is een boek - it is a book
  • the = lidwoord - het boek - the book
10 maanden geleden

Jesula_esmee

Ik had : From who is the book? Waarom is dat fout?

1 maand geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.