1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She is not my aunt."

"She is not my aunt."

Fordítás:Ő nem a nagynéném.

October 28, 2015

9 hozzászólás


Gbor179906

She is not my end. Sokszor meghallgattam, lassítva is. Ennyire nem érthető mindig a kiejtés.


Valika84494

mért nem jó úgy hogy : ö nem a nagynénnyém? ???


barnak01

Talán +ny betűvel írtad a nagynéném szót.


PeterSz3

névelő mánia miatt rossz?


Vardani2007

ő nem a nagyim, miért nem jó?


Anna827689

Mert az aunt nagynénit jelent.


vasvariistvan

A "nagyít" inkább a nagymamára használjuk.


ysexdrcft

ysexdrcftPontosan ezt írtam , miért nem fogadta el???????


ysexdrcft

Pontosan azt írtam "Ő nem a nagynéném" miért nem fogadta el??????ysexdrcft

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.