1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you know the way?"

"Do you know the way?"

Çeviri:Siz yolu biliyor musunuz?

October 29, 2015

29 Yorum


HasanMB

knuck knuck are you da queen? knuck knuck knuck knuck


MehmetNefarious

yes brudda i know da wae follow me


MuhammetHakan

Neredeyse da wae yazacaktım


Semih528956

Sırf buna bakmak için yorumlara geldim ve buldum :D


ceylul2004

Cunku road denilen yol arabalarin gittigi yoldur fakat way cozum yolu anlaminda da kullanilir


Feronokuro

ONLY QUEEN KNOWS DA WAE


MehmetNefarious

YES BRUDDA YOU ARE RIGHT


BetulB.

Yolu biliyormusun kabul edilmeli bence


YamanTunaHan

sen yolu biliyor musun" kabul etti. demekki boşluk bırakmadık diye kabul etmiyor, soru ekinde.


Selmanbgrynk

Türkçede zaten 'biliyormusun' diye yazılmaz. Soru eki olan - mi öndeki cümleden ayrı yazılır. Biliyor musun?


ayberkgrka

Do u now da wai??


MastaYee

Do you know da wei


muaz10

ya en ufak ayrıntıda yanlış dıyor anlam aynı ama


ayse5758

siz yolu biliyor musunuz kabul edilmeli


AgamirHaci

Siz yolu biliyor musunuz?


Busra.Avci

Yoluyla yolunu aynı şey değil mi ya :(


denizkurtu

Yolunu demek o kisinin yolu anlaşılır. O yuzden kabul etmez


sukupakizi

Know ile now un okunusu arasindaki farki nasil ayiricaz


nur.atlyy

Now nav diye know nov diye telafuz ediliyor


toramanmir

"Yolu biliyor musun?" da kabul edilmeli.


ataolgltek

Cümleyi çevir demiyor, duyduğunu yaz diyor. Do you know the way yazınca yanlış saydı


OuzErkal

Do yu no da wae?


MehmetNefarious

yanlış yazılmış Do you know the way değil Do you know da wae :D


Yusuf229808

Do you know the wae ma brother


gokhan105076

Now yazdim diye yanlis dedi :((


Gaster988112

" ? " İşareti koymadım diye kabul etmedi ahhhhhhh.


necatidoan2

Yolu sen biliyormusun

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.