1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I write from Spain."

"I write from Spain."

Переклад:Я пишу з Іспанії.

October 29, 2015

10 коментарів


denik725689

Не потрібно писати "із". Тому що попереднє слово "пишу" закінчується на ГОЛОСНУ букву, значить наступна повинна бути ПРИГОЛОСНА. Пишемо "з" і дивимось, на яку букву починається наступне - "Іспанія". Голосна? Так. Не "зі", не "із", а "з". вчіть українську теж, котики (;


BogdanVoro1

потрібно писати "із" тому що наступне слово починається з голосної !


denik725689

попереднє закінчується теж на голосну - пишемо "з"


beekeeper38

Потрібно писати "із"


tanya327622

Чому не приймає: "Я пишу від Іспанії" ? From же може перекладатись як "від"


Iryna_Fysko

Потрібно писати із!!!


aIBz

Я написала «із», а там, що це помилка та потрібно писати «з».


Marichka488079

Чому з "із" це помилка?


UhliyBee007

тобто писати маленьку "i" замість великої "I" заборонено?) в інших завданнях все писала з малої

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.