1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I write from Spain."

"I write from Spain."

Переклад:Я пишу з Іспанії.

October 29, 2015

4 коментарі


denilony

Не потрібно писати "із". Тому що попереднє слово "пишу" закінчується на ГОЛОСНУ букву, значить наступна повинна бути ПРИГОЛОСНА. Пишемо "з" і дивимось, на яку букву починається наступне - "Іспанія". Голосна? Так. Не "зі", не "із", а "з". вчіть українську теж, котики (;


UhliyBee007

тобто писати маленьку "i" замість великої "I" заборонено?) в інших завданнях все писала з малої


tanya327622

Чому не приймає: "Я пишу від Іспанії" ? From же може перекладатись як "від"


aIBz

Я написала «із», а там, що це помилка та потрібно писати «з».

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.