"Everybodyneedswater."

Překlad:Každý potřebuje vodu.

před 3 roky

8 komentářů


mkmk84

I, you, we, they je need; he, she, it je needs. Dělá mi to problém určit u slov jako who, what, everybody, everything, all - who needs?, what needs?, everybody needs?, everything needs?, all needs? V podstatě všude už se s?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

\3. osoba jednotneho cisla konci na "s", krome u modalnich sloves. Vsechno ostatni "s" nepotrebuje.

před 3 roky

mkmk84

asi jsem v tom nějaký divný, ale já u těch zájmen, možná právě proto, že jsou to zájmena a ne slovesa, nedokážu určit osobu - u zájmen co, kdo, všichni, všechno, každý - jak mám určit osobu? u otázky "kdo potřebuje vodu?" odpověď může být "on, ona, oni, já, my" :-)

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ale vzdyt je to uplne to same v cestine. Rikate "každý potřebuje". "Potřebuje" je 3. osoba jednotneho cisla. V anglictine take to chce 3. osoba jednotneho cisla, a to je "needs".

před 3 roky

ElinkaKarl

Jaký je, prosím, rozdíl mezi everyone a everybody?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Everybody" je hovorove. Jinak rozdil nevidim.

před 3 roky

ElinkaKarl

Děkuji :-)

před 3 roky

Postak4

Mohlo by byt? "Všichni potřebujeme vodu."

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.