1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Everybody needs water."

"Everybody needs water."

Překlad:Každý potřebuje vodu.

October 29, 2015

10 komentářů


RadimLiska1

Všichni potřebují vodu?

March 3, 2019

mkmk84

I, you, we, they je need; he, she, it je needs. Dělá mi to problém určit u slov jako who, what, everybody, everything, all - who needs?, what needs?, everybody needs?, everything needs?, all needs? V podstatě všude už se s?

October 29, 2015

jgstcd

\3. osoba jednotneho cisla konci na "s", krome u modalnich sloves. Vsechno ostatni "s" nepotrebuje.

October 29, 2015

mkmk84

asi jsem v tom nějaký divný, ale já u těch zájmen, možná právě proto, že jsou to zájmena a ne slovesa, nedokážu určit osobu - u zájmen co, kdo, všichni, všechno, každý - jak mám určit osobu? u otázky "kdo potřebuje vodu?" odpověď může být "on, ona, oni, já, my" :-)

October 29, 2015

jgstcd

Ale vzdyt je to uplne to same v cestine. Rikate "každý potřebuje". "Potřebuje" je 3. osoba jednotneho cisla. V anglictine take to chce 3. osoba jednotneho cisla, a to je "needs".

October 29, 2015

ElinkaKarl

Jaký je, prosím, rozdíl mezi everyone a everybody?

December 8, 2015

jgstcd

"Everybody" je hovorove. Jinak rozdil nevidim.

December 8, 2015

ElinkaKarl

Děkuji :-)

December 8, 2015

Postak4

Mohlo by byt? "Všichni potřebujeme vodu."

November 5, 2018

tatka_
Mod

Ne. To by bylo "We all need water."

January 19, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.