"Zij hebben de appel."

Vertaling:They have the apple.

2 jaar gelden

4 opmerkingen


Frits481

She of they maakt in principe toch niet uit?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • She has - Zij heeft = enkelvoud
  • They have - Zij hebben = meervoud
1 jaar gelden

ariana532973

Is hebben has of have???

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Hebben = meervoud = have

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.