Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Spím."

Překlad:I sleep.

před 2 roky

7 komentářů


Hohny

"I am sleeping" by nešlo?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

To bereme take.

před 2 roky

Rada1985

Když říkám že spím tak lžu :)

před 1 rokem

Baru37706

Myslím že I am sleeping znamená já jsem spaní.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Nikoliv. Znamena to, ze ted zrovna v tuto chvili spite. Nebo to spise trvrdite a nebo mluvite ze spani. sloveso byt + sloveso s ING vyjadruje cinnost, ktera momentalne probiha.

před 1 rokem

KlraMakov6

Sloveso s -ING vyjadřuje činnost která, právě teď probíhá. Například když chci říct že piju vodu tak řeknu: I'm drinking water.

před 1 rokem

BarboraS.

Trochu mě to zmátlo

před 9 měsíci