1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do the children listen?"

"Do the children listen?"

Çeviri:Çocuklar dinler mi?

October 30, 2015

8 Yorum


selocan1903

Children çocuk olmasi gerekmiyor mu . Çoğul eki yok


mizinamo

Tarih olarak, iki tane çoğul eki var!

child + -(e)r + -en ("çocuklarlar"?)

Birkaç kelime çoğul işaretlemek için -s eki kullanmaz, mesela "child : children (çocuk), ox : oxen (öküz), man : men (adam), woman : women (kadın), goose : geese (kaz), mouse : mice (fare), sheep : sheep (koyun), deer : deer (karaca)".


AhmetSaidN

Fish,fish i unutmayalım lütfen (=


MehmetAliBey7733

Child çocuk children çocuklar


RuslanNebi

Child çocuk cchildren çocuklar


tutku120328

telaffuz berbat! DO THE ''DID'' gibi söylüyor.


emre-kaya

çocuklar dinler mi yazdım kabul etmedi soru işaretlerine de mi duyarlı ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.