"Kdy jsi byl na té lodi?"

Překlad:When were you on that boat?

October 30, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Dandasxd

Proč nemohu napsat ship, místo boat?


Suchan4

when where you on the boat - proč nemůže být "the" ?????


Romana522164

Řekla bych, ze problem je v where


brezinska

When have you been on that boat je proc spatne?


Jaroslav793853

Připojuji se. Proč je ship špatně?


brezinska

Proč je ship spatne?


ali940239

Prosím o vysvětlení rozdílu mezi SHIP a BOAT.


JARPYY21

Proč není správně: when did you were on the boat?


jgstcd

Pomocne "do" se spojuje s infinitivem a pouziva se, az na urcite vyjimky, jenom v otazkach typu ano/ne a zapornych vetach.


Nemesis_NaR

Protože sloveso "být" je speciální a tvoří minulý čas bez pomocného slovesa "did". Správně je "When did you go, when did you decide", ale "When were you"


maevma

Proč nemůže být"when you was on rhe boat?


kacenka9

Protoze je

I WAS ale YOU WERE. Nikoliv "you was"


Darek256665

Proc nemuze byt the boat???


Marie150590

Where were you on the ship je špatně?


Daniel350515

Proč nemůže být When have you been...?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.