1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ne, nemají miminka."

"Ne, nemají miminka."

Překlad:No, they do not have babies.

October 30, 2015

13 komentářů


TomMonhart

Musi tam byt got? Nebo je spravna i moje odpověď "No, they have not babies." ?


Nemesis_NaR

Tady je problém jinde - a to ve tvoření záporu pro sloveso "have".

Pro sloveso "have" ve významu "mít" se zápor tvoří výhradně s pomocí pomocného slovesa "do," respektive tedy "don't" či "doesn't." Tvar "has not" uvidíš akorát ve větách, kde "have" funguje jako pomocné sloveso. Typicky tedy v předpřítomném čase, např. ve větě: "The girl has not been there yet." = "Ta dívka tam ještě nebyla."

Důsledkem je, že tvoje věta je gramaticky špatně. A systém ti nabídnul nejpodobnější uznávanou odpověd a tou bylo "They have not/haven't got babies." Což je britská hovorová fráze ve významu "mít" a my doporučujeme ji spíš nepoužívat, samotné "have" je jednodušší a bohatě stačí.


TomMonhart

Super, moc díky za odpověď a vysvětlení. Určitě jsem podobnou chybu udělal u více odpovědí.


JuanGaucho

"No, they have no babies." by nešlo?


Daniela881118

Proc je u babies neurcity clen, kdyz se jedna o mnozne cislo? Z pouzivani clenu tady jsem krapet zmatena :)


adela.sucha

Proč to nemůže být NOPE= NE?


LZt9pqgI

proč v jedné ukázce je správně : no they have no babies, ve druhé je správně no they do not have babies a ve třetí je správně no they have not babies ?????


Filomena.Prvni

Mně systém vyhodnotil Vaši třetí možnost jako chybnou. Což také je.


Marian541998

proč nejde "they don't have babies?"


imonBarto

Nešlo by "No, they haven't babies"?


VladimiraO5

Dva zápory ve větě? Učili mě, že to v angličtině nesmí být, podle mne by mělo být správně "No, they have any babies" potvrdí mi to nějaký odborník?


miko37

Vo vete su dva zápory. Móže to byť?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.