Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Do not let the child play with the knife."

Переклад:Не дозволяйте цій дитині грати з ножем.

2 роки тому

6 коментарів


YuraFormat

Не дозволяй дитині грати з ножем. Чому так не правильно?

2 роки тому

vasyapb

Якщо перед "knife" стоїть артикль "the", то, мабуть, переклад має бути "з ЦИМ ножем" (а не просто "з ножем"). Хіба не так Ви навчаєте використовувати артикль "the"?

2 роки тому

MiroslavMa253150

А що "гратись" не підходить

3 місяці тому

LanaEvie

Гратись і бавитись на українській мові одне і теж...тому, відповідь повинна бути прийнята!!!

3 місяці тому

Dmy_S
Dmy_S

"Не ДАВАЙТЕ цій дитині гратися...". В українській у такій конструкції "дозволяти" та "давати" - синоніми. І, шоцікаво, редактори чудово про це в курсі. В цьому ж уроці в завданні: "They do not let me sleep" переклад "Вони не дають мені спати" приймається аж бігом.

2 тижні тому

MykolaKole

Американці не знають, що у нас грають у футбол, на музичному інструменті, а з іграшками чи речами, які їх заміняють, граються.

1 тиждень тому