Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You drink milk."

Překlad:Vy pijete mléko.

před 2 roky

14 komentářů


GGordon007

piješ a piju je jedno a to iste nie?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ne, "já piju" x "ty piješ"

před 2 roky

smerdovad

Proč není u slova milk člen? děkuji za odpověď

před 2 roky

ondra.marek

protože mléko není jedno, dvě ale jsou dvě krabice, jedna sklenice. Třeba u vody také není člen.

před 2 roky

piskle11

Mně to neuznalo odpověď ,,ty piješ mléko". Proč?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nevím. Jestli to bylo v aplikaci, tak ti to neuznalo proto, že aplikace je nestabilní a dělá si, co chce. Když už DuoLingo v mobilu, tak doporučím spíš procvičovat přes prohlížeč.

před 2 roky

adadoho

Preco mi tam dalo len moznost vy pijete? Nie je to ty pijes?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

je to oboji. Ale pokud cvicite na mobilni aplikaci, tak nekdy nabizi na slozeni jen jednu variantu. Pokud budete stejne cviceni delat na PC (respektive browseru), tak sam napisete jedno z moznych spravnych reseni a pak system uznava oboji. v tomto pripade jsou spravne odpovedi v Cj 4.

před 1 rokem

LucasOpatr1

Nevím jaký je rozdíl mezi to mléko a mléko

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Angličtina používá narozdíl od češtiny členy. Anglický určitý člen "the" se často dá přeložit jako "ten/ta/to" jenže tady v nadpisu před "milk" žádný člen není, tudíž to nemůže být "to mléko". Počtení o členech je tady http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles a tady http://www.helpforenglish.cz/article/2009032605-cleny-nulovy-clen

před 1 rokem

Leni846495

Píšu "vy pijete mléko nebo ty piješ mléko " a neuznává to nic, i když píše, že správný překlad je vy pijete mléko...asi už nevím, jak to vymyslet...

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Vyberte si jednu odpověd a tu napište! Některé věty mají i přes tisíc různých uznávaných překladů, chtěla byste je všechny vypisovat za sebou?

před 1 rokem

adushka5

Chtějí po mně napsat anglicky co slyším, ale správná odpověď je překlad.. wtf?!!

před 7 měsíci

nanacara

Občas se stane, že aplikace nemá všechny možné správné odpovědi... V tonhle případě to mělo přijmout i "ty piješ mléko". Ale jak říkám, nic není bez chyby...

před 5 měsíci