1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You drink milk."

"You drink milk."

Překlad:Vy pijete mléko.

October 30, 2015

11 komentářů


piskle11

Mně to neuznalo odpověď ,,ty piješ mléko". Proč?


Nemesis_NaR

Nevím. Jestli to bylo v aplikaci, tak ti to neuznalo proto, že aplikace je nestabilní a dělá si, co chce. Když už DuoLingo v mobilu, tak doporučím spíš procvičovat přes prohlížeč.


smerdovad

Proč není u slova milk člen? děkuji za odpověď


Nemesis_NaR

Protože je to tekutina a ta je jako každá hmota v angličtině nepočitatelná. O ne/počitatelnosti více v tomto článku: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena


adadoho

Preco mi tam dalo len moznost vy pijete? Nie je to ty pijes?


kacenka9

je to oboji. Ale pokud cvicite na mobilni aplikaci, tak nekdy nabizi na slozeni jen jednu variantu. Pokud budete stejne cviceni delat na PC (respektive browseru), tak sam napisete jedno z moznych spravnych reseni a pak system uznava oboji. v tomto pripade jsou spravne odpovedi v Cj 4.


LucasOpatr1

Nevím jaký je rozdíl mezi to mléko a mléko


Nemesis_NaR

Angličtina používá narozdíl od češtiny členy. Anglický určitý člen "the" se často dá přeložit jako "ten/ta/to" jenže tady v nadpisu před "milk" žádný člen není, tudíž to nemůže být "to mléko". Počtení o členech je tady http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles a tady http://www.helpforenglish.cz/article/2009032605-cleny-nulovy-clen


Leni846495

Píšu "vy pijete mléko nebo ty piješ mléko " a neuznává to nic, i když píše, že správný překlad je vy pijete mléko...asi už nevím, jak to vymyslet...


Nemesis_NaR

Vyberte si jednu odpověd a tu napište! Některé věty mají i přes tisíc různých uznávaných překladů, chtěla byste je všechny vypisovat za sebou?

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.