"Sen ne hissettin?"

Çeviri:What did you feel?

3 yıl önce

7 Yorum


samet4.5

"What did you feel?" ile "How did you feel?" aynı anlamı mı taşıyorlar?

2 yıl önce

esinpein0

What did you fell?=Ne hissettin? How did you feel?=Nasıl hissettin?

2 yıl önce

doan355861

Üzerine geldiğimde felt yazdı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geçmiş zamanda soru ve olumsuz yaparken geçmiş zaman halini yardımcı fiil (did) gösterdiğinden, ana fiil yalın halde kullanılır

2 yıl önce

Ouzhanz3

What did feel you dedim niye olmadı

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Cümlenin ögelerinin sıralamasına dikkat edin. Doğrusu 'What did you feel' dir.

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

what was you feel olmaz mı? sonuçta geçmiş zaman

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.