Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Τα ζώα βλέπουν τους εαυτούς τους στο νερό."

Μετάφραση:The animals see themselves in the water.

0
πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


C-Rou

watch? not good?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Valentine897317

"the animals see themselves on the water"...γιατί δεν είναι σωστό??

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

On the water προσωπικά μου ακούγεται λάθος χωρίς κάτι να ακολουθεί, γιατί τεχνικά, η έκφραση θα έβγαζε νόημα αν ήταν "On the water's surface." - "Στην επιφάνεια του νερού". :-S

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες