Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Do we have glasses?"

Tłumaczenie:Czy mamy szklanki?

2 lata temu

17 komentarzy


Gregor.Jan

jaka jest różnica między szklankami a okularami?

2 lata temu

buskes76

"szkła" też może być ale póki co Duolingo nie zalicza... "kieliszki" chyba mi zaliczyło w poprzednim ćwiczeniu

2 lata temu

Lenucha88898

"Cup" to kubek, Jolanto Przyczko. "Glass" znaczy i "szklanka", i "okulary".

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Dla mnie, "cup" to filiżanka, kubek to "mug" :)

1 rok temu

julka.wrobel

Ja napisałam szklanki

2 lata temu

julka.wrobel

A czemu nie mogą być okulary.

2 lata temu

Dzuliette

Miałam do wyboru tylko "szklankę", nie "szklanki".

2 lata temu

MadziaPompa

Ja tez mam szklanki tak jak duo

4 miesiące temu

biegy22

Macie okulary też jest dobrze

11 miesięcy temu

MadziaPompa

Naprawdę?

4 miesiące temu

AdriannaMa401208

I uczy,i testuje,a jak masz ćwiczenie z obrazkami to też nie zawsze jest łatwo, bo jak miałam raz wybrać wyraz który oznacza ścianę,to ,,wall"było dobrze,a były narysowane góry!

6 miesięcy temu

arko04

Dlaczego na początku musi być "Do", co byś stało gdybym zadał pytanie w ten sposob?: "Do we have glasses?"

1 rok temu

Krzysiek659794

Mz y 8 milionw

1 rok temu

micik1

Dziwne nie nauczy a wymaga!?

2 lata temu

Gregor.Jan

duolingo nie uczy tylko testuje znajomosc

2 lata temu

JolantaPrz1

No bzdura chyba okulary to nie szklanka.Szklanka to cup

1 rok temu

ichrillu

Szklanka to glass, cup to kubek.

1 rok temu