Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Do we have glasses?"

Tłumaczenie:Czy mamy szklanki?

2 lata temu

11 komentarzy


Gregor.Jan

jaka jest różnica między szklankami a okularami?

2 lata temu

buskes76

"szkła" też może być ale póki co Duolingo nie zalicza... "kieliszki" chyba mi zaliczyło w poprzednim ćwiczeniu

2 lata temu

Lenucha88898

"Cup" to kubek, Jolanto Przyczko. "Glass" znaczy i "szklanka", i "okulary".

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Dla mnie, "cup" to filiżanka, kubek to "mug" :)

1 rok temu

julka.wrobel

Ja napisałam szklanki

2 lata temu

julka.wrobel

A czemu nie mogą być okulary.

2 lata temu

Dzuliette

Miałam do wyboru tylko "szklankę", nie "szklanki".

2 lata temu

MadziaPompa

Ja tez mam szklanki tak jak duo

5 miesięcy temu

biegy22

Macie okulary też jest dobrze

1 rok temu

MadziaPompa

Naprawdę?

5 miesięcy temu

AdriannaMa401208

I uczy,i testuje,a jak masz ćwiczenie z obrazkami to też nie zawsze jest łatwo, bo jak miałam raz wybrać wyraz który oznacza ścianę,to ,,wall"było dobrze,a były narysowane góry!

7 miesięcy temu