1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A woman and a child play."

"A woman and a child play."

Fordítás:Egy nő és egy gyerek játszik.

October 31, 2015

5 hozzászólás


kaizermate

Mért nem jó "A nő és a gyerek ” megoldás( A válaszokat előre is köszönöm!)


Tarnai

The woman and the child play.


htalex

mert /a/ woman és /a/child a fordítandó mondat


gabrys143983

Miért nem jó: "Egy gyerek és egy nő játszik. " ? Nem fogadja el.


timizola

Mert a nő van először a mondatban!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.