1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Why not try it?"

"Why not try it?"

Překlad:Proč to nezkusit?

October 31, 2015

9 komentářů


Majak9

Nemelo by byt spise "Why not to try it?" ?

October 31, 2015

jgstcd

Nemelo.

October 31, 2015

Nemesis_NaR

Jen pro jistotu - obojí je správně, akorát těžko říct, že jedno je lepší než druhé?

October 31, 2015

jgstcd

"Why not to try it?" nebereme. Zni to hodne cizi.

November 1, 2015

fleahopla

Zdravím, protože je to otázka nemá tam být pomocné sloveso "do" ?

"Why does not try it?"

Díky

November 16, 2015

jgstcd

Zrejme jste nekdy slysel prilis zjednodusene tvrzeni "Zapory a otazky se vzdy tvori s pomocnym 'do'" nebo neco podobneho. Pravda to neni. Kdyz uz mate v cestine infinitiv, napriklad, se "do" nepouziva v anglictine.

November 16, 2015

M.A.T.A.F.A.K

Proč nezkusit to. Bylo nepřijato. Znělo by sice lépe tohle, nicméně dává to stejný smysl

October 29, 2016

MALDY0007

Já nevědět proč.

April 20, 2017

JanKrasa

Napsal jsem pročpak a hlásí chybu. Proč? Pročpak je stejný význam jako proč.

August 15, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.