"Why not try it?"

Překlad:Proč to nezkusit?

October 31, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Majak9

Nemelo by byt spise "Why not to try it?" ?


fleahopla

Zdravím, protože je to otázka nemá tam být pomocné sloveso "do" ?

"Why does not try it?"

Díky


jgstcd

Zrejme jste nekdy slysel prilis zjednodusene tvrzeni "Zapory a otazky se vzdy tvori s pomocnym 'do'" nebo neco podobneho. Pravda to neni. Kdyz uz mate v cestine infinitiv, napriklad, se "do" nepouziva v anglictine.


JanKrasa

Napsal jsem pročpak a hlásí chybu. Proč? Pročpak je stejný význam jako proč.


Maxman007

Proč ne, zkus to. Mohlo by být?


LiS0407

Jak poznám, kdy "try" znamená "zkusit" a kdy "snažit se"? A jak se řekne: "Proč se nesnažit" (být lepším třeba)?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.