"Why not try it?"

Překlad:Proč to nezkusit?

před 3 roky

8 komentářů


Majak9

Nemelo by byt spise "Why not to try it?" ?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Nemelo.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Jen pro jistotu - obojí je správně, akorát těžko říct, že jedno je lepší než druhé?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Why not to try it?" nebereme. Zni to hodne cizi.

před 3 roky

fleahopla

Zdravím, protože je to otázka nemá tam být pomocné sloveso "do" ?

"Why does not try it?"

Díky

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Zrejme jste nekdy slysel prilis zjednodusene tvrzeni "Zapory a otazky se vzdy tvori s pomocnym 'do'" nebo neco podobneho. Pravda to neni. Kdyz uz mate v cestine infinitiv, napriklad, se "do" nepouziva v anglictine.

před 3 roky

M.A.T.A.F.A.K

Proč nezkusit to. Bylo nepřijato. Znělo by sice lépe tohle, nicméně dává to stejný smysl

před 2 roky

MALDY0007

Já nevědět proč.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.