1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat because he cooks."

"I eat because he cooks."

Překlad:Jím, protože on vaří.

October 31, 2015

5 komentářů


Eldomeldo

no je tam slyšet koks protože sloveso cooks se tak vyslovuje


OndrejUK

Ja slysim [kuks]..


nema123456

Dobrej.Prelozil jsem (na netu) "Ja jim protoze on vari" A napsalo to chybu. To snad neni spatne ne?Myslite ze muze byt spatne sloveso "jist" jako ze jsem napsal ja jim s kratkym a ne dlouhym?Př. "Donesu JIM" treba?.Mam i printscreen jestli to k necemu bude.Diky


tatka_
Mod

"ja jim protoze on vari" Duolingo uznalo.


JbB1K

"Jím, protože vaří" by mělo být také správně, ne?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.