1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He assumes we are human."

"He assumes we are human."

Μετάφραση:Αυτός υποθέτει ότι είμαστε άνθρωποι.

November 1, 2015

6 σχόλια


NinaJo4

πότε χρησιμοποιούμε το that ; πχ he assumes that we are human


D_..
Mod
Plus

Το that χρησιμοποιείται με δύο τρόπους: είτε ως ειδικός σύνδεσμος (όπως δηλαδή οι σύνδεσμοι πως, που, ότι μετά από ρήμα στα ελληνικά) είτε ως αναφορική αντωνυμία (που ή οποίος/α/ο). Το that μπορεί να παραληφθεί όταν εισάγει δευτερεύουσα πρόταση που είναι αντικείμενο ενός ρήματος. Όταν όμως έχει τη θέση υποκειμένου πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνεται στην πρόταση. Για παραδείγματα βλ. http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/grammar/learnit/learnitv336.shtml


SavvasMeno

Αυτός υποτίθεται είναι άνθρωπος είναι το σωστό. Αυτός υποτίθεται είμαστε άνθρωποι δεν στέκει. Ευχαριστώ


uoLL8

Καλημέρα! Ξαναδιάβασε την απάντηση του συστήματος, δεν λέει "υποτίθεται" αλλά "υποθέτει".


2YMb

That assumes we are humans ,i thouth ?


uoLL8

Γιατί; Που βρίσκει θέση το "That" εδώ;

Γιατί "humans"? Κάνει μια υπόθεση προκειμένου να μας κατατάξει σαν είδος.

Εμένα μου μοιάζει σωστή η φράση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.