Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He assumes we are human."

Μετάφραση:Αυτός υποθέτει ότι είμαστε άνθρωποι.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


NinaJo4

πότε χρησιμοποιούμε το that ; πχ he assumes that we are human

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το that χρησιμοποιείται με δύο τρόπους: είτε ως ειδικός σύνδεσμος (όπως δηλαδή οι σύνδεσμοι πως, που, ότι μετά από ρήμα στα ελληνικά) είτε ως αναφορική αντωνυμία (που ή οποίος/α/ο). Το that μπορεί να παραληφθεί όταν εισάγει δευτερεύουσα πρόταση που είναι αντικείμενο ενός ρήματος. Όταν όμως έχει τη θέση υποκειμένου πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνεται στην πρόταση. Για παραδείγματα βλ. http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/grammar/learnit/learnitv336.shtml

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Εδώ έπρεπε να μπει το that ώστε να το μεταφρασουμε σαν ότι

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Διάβασε το σχόλιό μου παραπάνω :)

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Ναι την διαβασα, αλλα απο την στιγμη που στο παραδειγμα δεν εχει το that εμεις γιατι το κανουμε μεταφραση; Αυτο δεν καταλαβαινω; Και να το υπηρχε στην προταση δεν θα ηταν λαθος σωστα;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το να υπήρχε στην πρόταση στα αγγλικά θα ήταν σωστό αφού είναι προαιρετικό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Όμως είναι προαιρετικό στα αγγλικά, όχι στα ελληνικά. "Αυτός υποθέτει είμαστε άνθρωποι.": απλά δε γίνεται! Κάθε γλώσσα έχει τους δικούς της κανόνες και γι'αυτό δεν μπορούμε πάντα να μεταφράζουμε λέξη προς λέξη. Ο σκοπός είναι η σωστή μετάφραση - αν γίνεται λέξη προς λέξη ακόμα καλύτερα, αν όχι προέχει η σωστή γραμματική. :)

πριν από 2 χρόνια

arhontissa

Ευχαριστω για τα σχολια

πριν από 2 χρόνια